Saturday, September 1, 2012

Pertunangan~~

01092012
Assalamualaikum....
dah lame xupdate bl0g nie....Windu rase nye... ^_^

sejak dua menjak ni kn, ramai kwn2 i yg dah nk menamatkn hidup bujang...ramai dah yg bertunang nie...hari ni saja i dah g dua buah rumah yg bertunang...I bile lg??? hihih...c0ming s0on... ^_^ 
kt bwh ni just nk share pic2 mase kenduri pika tengahari td tp xsume yg i upload....pada kwn i yg lg satu (Zulaikha), s0rry sbb xsempat nk bergambar bersama....syg awak sgt2 ta0.... ^_^
enj0y~~


















with NURSYAFIQAH BINTI GHAFFAR yg sweet
sgt dihari pertunangan nye... <3




















with piara fara sekali....Rindu sgt kt awek's berdua ni sbb
dh lame xjupe pas abis belajar....
























Me, pika & kak ngah (bakal kakak ipar pika)
hihihi....sweet pink la pika <3
























Saya c0mel***awek kirin....hahahaha



Friday, August 3, 2012

prelaunchX Invitation

Jom pakat ramai2 join prelaunchX nie....
if uolls nak ta0 link ape nie, click & join us...thumbs up ^_^


prelaunchX Invitation: You're invited to join prelaunchX

Monday, January 30, 2012

cintaku pada m0m0t

Pertamanya,
"Aku cinta kamu"
Biar kata-kata itu mendahului

Biar kamu tahu
Betapa aku menyayangimu
Di seluruh ruang hati
Kamu saja yang menghadiri

Kadangakala hatiku sakit
Bukan kerana kamu yang mencalarnya
Bukan kerana kamu tiada dihati
Kerana aku ingin kamu ubati

Adakalanya kamu tidak peduli
Kamu langsung tidak mengerti
Betapa pedihnya hati ini
Namun aku mahu memahami

Kamu selalu menjadi marah
Hingga hati aku menjadi susah
Namun, kamu lagi resah
Biarlah aku yang beralah

Kamu yang aku cintai
Hatimu tidak akan aku lukai
Biar kamu marah, sedih dan menangis
Sayangku tidak mungkin akan habis

Aku akhirikan
Sebuah ungkapan
"Aku cinta kamu"

Monday, January 2, 2012

2012


eVerYthing is 0ver by 2011..
n0w in the year 2012, will begin with new story and new life without any disruptions 0f life...
~~Welcome t0 2012~~




x0x0~ everything will be changed in this New Year ~x0x0



Friday, December 23, 2011

~chef yang chumil~

video

t0pic for 2 day is si chumil yang rajin memasak...hihihi...j0m t0nt0n...saje je nak share sbb vide0 ni la yang paling aku suke tg0k...selama 2 weeks aku duk Terengganu, aku ditemani dengan budak2 kecik ni ( afiQ & aniS)...xde la b0san sgt kan...ade gak penghibur duka & lara...h0h0...ape pun aku syg sgt kt afiQ & anis... <3<3<3

Tuesday, December 20, 2011

Si Comel Cynta~~

Sy ade si c0mel yang chumil sangat...
Nama dya Anis Adlina Binti Ahmad Hilmi...
Chumil ni senyum s0km0...hihihi
wal0pun dlm buaian, dh nak tid0 p0wn masih tersenyum lg...
<3 my asam garam s0 much...


~~Chumil 1~~

~~Chumil 2~~

~~Chumil yang baru tid0~~

Saturday, December 10, 2011

Aishiteru~~


Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat kuharus bersabar dan terus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus
Menunggu sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang kuberpikir cari penggantimu
Saat kau jauh di sana


Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus
Bertahan saat kau jauh di sana rasa cemburu
Merasuk ke dalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

Reff:
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasa kan a... a... aku
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetian ini
Pada ketulusan ai... ai... Aishiteru

Brige:
Saat kusendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah jalani
Kenyataan hidup ini tanpa ghairah
Ou... o... 
Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai di sini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Kumohon kau kembali

Kimi ga tooku ni itemo
Kino omoi ga tsunagaru kara
Shinjiteru yo, shinjiteru yo

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasa kan a... a... ku
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetian ini
Pada ketulusan ai... ai... Aishiteru..