Friday, September 30, 2011

~:: Aku melangkah kerana dirimu ::~

Aku beri semua rasa yang kau mahu
aku beri dengan rasa yang ikhlas
biar aku lelah tiada daya kamu semangat aku
biar aku hidup tanpa udara

sungguh
kamu terindah
kamu tersayang
kamu jiwa aku
kamu cinta aku

kerana kamu aku semakin kuat melangkah
melangkah aku bukan kerana benci
melangkah aku bukan kerana marah
melangkah aku kerana rasa
rasa yang kau beri
yeah, jujur aku terluka
namun aku tak akan kembali
kembali merebut cinta kamu yang tak pasti
aku mulai belajar hidup dengan semua rasa
belajar untuk memahami
belajar untuk menerima
belajar untuk memaafkan

For reach something that you can't have
like reach your dying day
let bygone be bygone...

disaat aku merindui dirimu~~

aku pergi disaat engkau melukakan hati ini~~

No comments:

Post a Comment