Wednesday, November 9, 2011

Cynta Akan Merindui~~



NOR SHAFINA BINTI IBRAHIM
Bagi Sesi : JANUARI 2012



TAHNIAH

Permohonan pertukaran anda ke Terengganu diluluskan.
Surat kelulusan rasmi akan dihantar melalui Jabatan Pelajaran Negeri.
Sila pastikan anda telah menerima surat kelulusan pertukaran dari 
Jabatan yang berkaitan sebelum melaporkan diri di sekolah baru.



Argghh...sayu hati ini bile dpt tao yang kakak ku telah diluluskan untuk bertukar ke Terengganu...mulai tahun dpn, mesti aku akan merindui Afiq Afham & Anis Adlina sebab kakak ku akan pindah ke terengganu so mesti la dye bawak anak2 dye sekali kan....aku dpt rasa kan yang rumah ku akan sunyi tanpa buudak2 nie...pastu mesti budak2 ni dah xrapat ngn aku mcm sekarang aku rapat ngn budak2 nie...lg satu, mesti mama akan merindui dan sunyi pada cucu2 kesayangan dya sebab mama yang jaga dari kecil sampai la sekarang....
xpe, abis blaja ni bile aku dah keje, bile ade masa nanti aku akan bawa mama ku jupe ngn cucu dye....
<3<3<3 Afiq & Anis <3<3<3


No comments:

Post a Comment